Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Πτηση στον Ολυμπο με παραμοτερ στα 3127μ++


Περσι μας εκατσε  χειμωνα και το καναμε εως 3050μ+  , φετος 29/6  και  στις 6πμ ωρα αναχωριση για το σημειο απογειωσης   περιοχη Πλακα Λιττοχωρου  στα γκρεμια, υψομετρο 27μ ,λεω αν πανε ολα καλα ...οσο παει,ειναι και το ΣΑΒ/ΚΟ του Ολυμπους Μαραθων οποτε εγω το δικο μου μαραθωνιο,ο αερας δυτικος απο το βουνο το εδαφος κλιση προς τα πανω ,δυσκολα λεω γιατι το μερος  εχει  αγριοχορτα ψηλα,με την πρωτη αποτυχια,βγαζω το φλιζ ειχα αναψη,το φερνω εκει που θελω και  'Αλπαιν   τρεξιμο 40 και κιλα στην πλατη και ..ανηφορα, .Κηνητηρας walkerjet f 200, ,Φτερο  το 29ρι  sinthessis dudek,εφεδρικο beamer 2,κινητο νοκια 6303 για μουσικη και μπλα-μπλα,η ανοδος ηταν πολυ γρηγορη οι συνθηκες ηρεμες,  με ενα μπλουζακι διατρυτο το δαγκωσα δακτυλα και σαγονι ΄'ΕΠΕΖΑΝ'αντεχω λεω και υπολογιζα ανα 30 λεπτα 1000μ και εδω σε 58 λεπτα 3127μ ηταν η τελευταια φορα που ειδα το  GPS GARMIN E-TREX, θα πηγα και αλλα 10-15 μετρα πριν.....μου σβηση ο κηνητηρας,λεω απο το υψομετρο πρωτη αποψη ,μιζαρω δεν παιρνη ,ΟΚ τωρα προτρεπη η ασφαλεια του γυρισμου,αγναντευω την ακτη και λεω με 3000μ και με  glate reflex? σιγουρα φτανω στο σημειο απογειωσης,ειδη εχασα υψος ,μιζαρω ξανα και μια-δυο τελος η μπαταρια,ψυχρεμια,ανοιγω το τηλ.ενημερωνο τα δικα μου ατομα να ξερουν στελνω και κανα δυο -τρια SMS  ,Πετρου και Παυλου ΣΗΜΕΡΑ λοιπον,εχω φταση ακτη και ειμαι ειδη στα 1400μ οποτε με ασφαλεια γυρω-γυρω και προσγιωση 70-100μ απο το αυτοκινητο,μαζεμα καφε στο μπαλκονι   με την οικογενοια,μπανιο στην θαλασσα και το απογευμα Ολυμπους μαραθων για τα παιδια--ο γιος 22ος απο τους 148---και  σημερα απο ελενχο στον κηνητηρα ειδα οτι χαλαρωσε και βγηκε το βυσμα απο την ηλεκτρονικη και μαλον γιαυτο εσβησε ο κηνητηρας,μοιραστητε μαζι μου τις φωτο που εβγαλα με την Sansunk wb 750
απογειωση



ανατολη ηλιου

Λιτοχωρο


καταφυγιο Σταυρος


πετροστρουγκα







Σκουρτα

 


Λαιμος


περασμα Γιοσιου


τσα

Μυτικας στα συνεφα




πανω απο 3000μ





κινητηρας  στοπ

ανεμοποροντας


29/06/13

επομενη μερα  η φωτο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου